سبد خرید 0

سبد خرید شما خالی است.

خدمات مشتریان

رویه های بازگرداندن کالا

آسودگی خاطر و رضایت مندی مشتریان همواره از الویت های گروه تولیدی تابلو فرش ساردور بوده است و گروه تولیدی تابلو فرش ساردور در این راستا می کوشد تا هر سفارش در شرایط مطلوب و مورد انتظار به دست مشتری برسد، با وجود این ممکن است مشتریان محترم پس از خرید، با مسایلی روبرو شوند که در چنین مواردی گروه تولیدی تابلو فرش ساردور خدماتی را در چارچوب خدمات پس از فروش در نظر گرفته است که به شرح زیر هستند:

اشکال در کالای خریداری شده

در صورت مشاهده ایرادات فیزیکی مانند پارگی یا سوراخ شدگی در محل تحویل در باربری که باید به قسمت فروش اطلاع داده شده و کالا بدون تحویل ، بازگردانده شود که پس از برگشت به واحد مبلغ به کارتی که با آن پرداخت انجام گرفته برگردانده می شود.
آسیب‏‏ یا ایراد فیزیکی باید حداکثر طی یک ساعت پس از دریافت فرش، به خدمات پس از فروش تابلو فرش ساردور از طریق تلفن یا ایمیل اطلاع داده شود.

مغایرت کالای خریداری شده با اطلاعات سایت

اگر فرش خریداری شده از نظر مشخصات یا ظاهر فیزیکی با اطلاعات وب‌سایت مغایرت داشته باشد.
اگر مغایرت فیزیکی در فرش ، قابل مشاهده است، مثل رنگ یا مشخصات درج شده ای که در سایت وجود داشته و با فرش ارسالی مطابقت نداشته باشد.
عکس محصولات جهت اطلاع و کمک به خرید مشتری است و از آنجا که ممکن است در پاره ای جزییات با فرش اصلی تفاوت هایی داشته باشد به استناد آن‌ها نمی‌توان اعلام مغایرت کرد. ملاک وجود مغایرت در مشخصات فرش، مشخصات فنی درج شده در وب‌سایت است.

آسیب های فیزیکی ناشی از حمل و نقل

آسیب‏‏ دیدگی باید حداکثر طی 24 ساعت پس از دریافت فرش، به خدمات پس از فروش تابلو فرش ساردور اطلاع داده شود.
با توجه به بسته‌بندی ایمن و استاندارد همه مرسولات، تحویل به هر یک از شرکت‏‏‌های حمل و نقل معتبر به انتخاب کاربر و اعلام بارنامه مرسوله به این معنی است که بروز هر گونه حادثه در هنگام حمل و تحویل به عهده شرکت حمل و نقل است و تابلو فرش ساردور بوده تنها در صورت تایید شرکت حمل کننده سفارش و در راستای تسهیل امور پیگیری، خسارت را جبران می‌‏کند.
پس از بررسی کالاهای مرجوعی توسط کارشناسان خدمات پس از فروش، در صورتی که فرش خارج از ضوابط مقرر در سایت مرجوع شده باشد و بدون ایراد تشخیص داده شود، برای مشتری ارسال می‌شود. در صورت استنکاف مشتری از تحویل کالای سالم و بدون ایراد، کالای مزبور به مدت یک ماه بصورت امانت نزد تابلو فرش ساردور بوده در واحد خدمات پس از فروش باقی می‌ماند و با انقضای این مهلت تابلو فرش ساردور بوده در قبال فرش و زیان‌های وارده بر آن یا مفقود شدن آن هیچ‌گونه مسئولیتی نخواهد داشت.
در صورت ارسال فرش از طریق باربری، لازم است مشتری در حضور مامور تحویل سفارش، سلامت فیزیکی فرش را بررسی و در صورت وجود مشکل یا ایراد از تحویل‌گرفتن آن خودداری کند. بدیهی است که تحویل گرفتن فرش توسط مشتری به منزله تایید سلامت فیزیکی آن خواهد بود.

انصراف از خرید

انصراف از خرید و درخواست مرجوعی به فرش هایی تعلق می‌گیرد که قبل از رسیدن به دست مشتری اعلام شده باشند که در این حالت هزینه حمل و نقل از پرداختی کسر و مابقی مبلغ عودت داده می شود.
اگر هنوز سفارش ارسال نشده باشد، باید هر چه سریع‏‌تر به واحد پیگیری سفارش‌های تابلو فرش ساردور (شماره تلفن 34210994-041 – داخلی شماره 1) اطلاع داده شود.
اگر پس از دریافت کالا مشتری از خرید خود منصرف شود، حداکثر تا 1 روز‏، باید انصراف خود را به واحد خدمات پس از فروش اطلاع دهد. و بدون باز نمودن بسته بندی فرش همانطور آن را برای شرکت ارسال نموده و تابلو فرش ساردور پس از کسر کرایه حمل مابقی مبلغ را عودت می نماید .

تذکر: نحوه ی عودت کالا

لطفاً قبل از هر اقدامی با کارشناسان پشتیبانی خدمات پس از فروش تماس بگیرید.
از ارسال فرش بدون هماهنگی با خدمات پس از فروش تابلو فرش ساردور جداً، خودداری کنید.
برای ارسال، باید فرش در کارتن و یا لفاف فوم به خوبی پیچیده شده باشد تا از هر کونه آسیب دیدگی در امان باشد.

برگشت به بالا

تخفیف ویژه نوروزی از اول تا 15 فروردین ماه سال 98 رد کردن

تولید و عرضه بهترین و نفیس ترین تابلو فرش های تبریز – سردرود